Avtor: FITT+ Kategorije: Uncategorized Komentarji: 0

Kar nekaj je razlogov, zaradi katerih se posamezniki vključijo v fizično aktivnost. Med najpogostejšimi so: lažje opravljanje dela, zaradi zdravja, za rekreacijo, za potrebe tekmovanja ter zaradi izgleda. Vrsta in število ur, ki jih vložite v sam trening, so seveda odvisni od vaših osebnih razlogov oziroma ciljev ter trenutne pripravljenosti.

Zagovarjamo stališče, da moramo za dobro počutje in optimalno zdravje skrbeti vsak dan in pri tem stremeti k vzpostavitvi zdravih navad v vseh tretjinah dnevah. Če 24-urni dnevni cikel razdelimo v tretjine, potem ta naša razdelitev pomeni skrbeti za optimalne spalne navade, čim bolj uravnoteženo preživljenje tretjine dneva, ki jo namenjamo sebi, družini, prijateljem,…. ter seveda za zdrave in aktivne vložke tudi v tretjini, ki jo sicer namenjamo delovnim ali učnim obveznostim.

Bolečine v križu, mišična zakrčenost v vratu, ramah, težave s sindromom karpalnega kanala, slabša koncentracija in spomin ter podobno so težave, ki so v sodobnem času v porastu. Načrtna razbremenitev najbolj obremenjenih mišičnih skupin, dihalne vaje, vzpodbuditev limfnega sistema so najbolj pomembne smernice za zdravo vadbo na delovnem mestu. In da, 15 minut zadostuje!

PRIDRUŽITE SE 15-MINUTNIM SPLETNIM AKTIVNIM TRENINGOM, ki:

  • zmanjšujejo bolečine,
  • krepijo mišice trupa,
  • razbremenjujejo obremenjene, zakrčene in toge mišice, ki med dolgotrajnim sedenjem in stresnimi obremenitvami pobirajo največji davek,
  • lajšajo težave kot so sindrom karpalnega kanala, otečene in boleče noge, plitko dihanje, ….
  • pomagajo pri boljši koncentraciji in spominu,
  • vas učijo, kako doseči večjo obvljadljivost stresa tudi takrat, ko se to zdi nemogoče.

Za človeško telo je najslabše, če je dolgo časa v enakem položaju, tudi na delovnem mestu. Najbolj blagodejno je, da daljša obdobja sedenja za računalnikom pogosto prekinjamo s kratkimi gibalnimi premori v obliki sprehoda do stranišča, do tiskalnika, do sodelavca v drugem nadstropju itd. Še bolje pa je, če je ta gibalni premor ciljno usmerjen v razbremenitev področij, ki so drugače najbolj obremenjena.

ORGANIZACIJA AKTIVNIH SPLETNIH ODMOROV

  • aktivni odmori so organizirani vsak delovnik med 11.15 in 11.30 uro in potekajo v živo z našim inštruktorjem
  • uporabljamo platformo Zoom
  • priključite se lahko kadarkoli, predznanje ni potrebno
  • radi imamo, če se nam priključite v živo – tako lahko še bolj vadbo prilagajamo celi skupini – a če vam delovne obveznosti to preprečujejo, ne skrbite – posnetek vam bo na voljo še ves tedenn
  • vsak aktivni odmor prejmete v vaš e-nabiralnik, kjer vam je posnetek na voljo še ves teden – tako lahko aktivni odmor ponovite tudi v vašem prostem času in k njem morebiti povabite tudi preostalo družino

Prijavo sporočite preko spodnje prijavnice. Cena mesečnega dostopa znaša 25,00 EUR (30 dni od prvega obiska).

Deli svoje mnenje:

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja