Ste tudi vi težko čakali pomlad? Je sedaj drugače? Ste bolj sproščeni, bolj nasmejani, lahkotnejši, z več zaupanja in vere v življenje? Pomladi sem se vedno veselila, saj v mojem dojemanju pomeni prebujenje, rast, zagon,… Tudi tokrat sem jo nestrpno čakala. Tudi vi, s katerimi sem se pogovarjala v dvorani ali kar tako, ko smo se srečali v mestu ali na sprehodu. A kljub vsemu je nekaj drugače. Ni opaziti takšne sproščenosti in veselja, kot je to običajno. Kaj se dogaja? Okolje nam še zdaleč ne ponuja pomirjenosti in s tem nas počasi ropa stika in povezanosti, ki jo imamo sami s seboj. Ljudje smo v zadnjem času kronično raztreseni, preobremenjeni, utrujeni ali mnogi celo kronično bolni – kako ne bi bili ob vseh teh napravah, onesnaženosti, polnih mestih, zahtevah, lastnih in tujih pričakovanjih, razmišljanju, da “moramo” tudi takrat, ko to ni potrebno ter vseh kompleksnih situacijah in odnosih, ki motijo naše naravno energetsko stanje.

Ljudje nismo le “fizični material”, ki ga vidimo in se ga lahko dotaknemo, a ta je tisti, ki najprej potrebuje našo pozornost. Če ne bomo poskrbeli za svoje fizično telo na način, kot mu v določenem trenutku najbolj ustreza, potem bomo težko med vsakodnevnimi aktivnostmi in obveznostmi dosegli občutek lahkotnosti in premikanja s tokom. Torej se pojavlja vprašanje, kako doseči, da bomo s svojim telesom sklenili zdravo partnerstvo? Tukaj nekaj mojih predlogov:

  • ZAVESTNO DIHAJTE: ne morem zadosti poudariti, kako pomembno in vitalno za počutje in zdravje je zavestno dihati in se predihati. Kdaj ste šli zadnjič v naravo in le opazovali, poslušali, občutili in ob vsem tem zavestno dihali?
  • JUTRANJI IN VEČERNI RITUALI: čeprav poudarjam, da tudi mi potrebujemo lahkotnost in prepuščanje, je dnevna rutina do neke mere potrebna.
  • VSAK DAN V NARAVO: mi smo del narave, zato bo naše življenje teklo bolj usklajeno, ko smo z naravo več v stiku.
  • ČAS ZA VADBO: skrbite za fizično telo z redno in načrtovano vadbo. Sprehodi, aktivnosti v naravi, vrtičkanje, planinarjenje,…. vse to je super in potrebno. A telo potrebuje tudi kontrolirano in načrtovano vadbo, kjer bo trener prepoznal trenutni šibki člen in ga podprl. V vseh letnih časih:). (ne spreglejte v naši ponudbi programov na prostem:) )
  • ZAČUTITE SE: sliši se klišejsko, a kdaj ste se nazadnje, kako se v resnici počutite? Kako se vaše telo počuti ob različnih priložnostih: ko jeste, ko ste v družbi nekoga, ko ste sami, ko izvajate neko aktivnost. Le tako boste prepoznali, kaj vas polni in podpira ter kaj vas troši in utruja.

Torej, kako boste poskrbeli za svoje TOP izbire?

Veseli smo, da nam je uspelo izpeljati prvi 12-tedenski spletni program Pot do zdravja, v katerem se je zbralo skoraj 40 udeležencev. Za vse, ki so si v programu izbrali zlati paket, smo pripravili štiri dodatna spletna javljanja, na katera pa vabimo vse vas. Oblikovali smo jih z zavedanjem, da je na telo, težave in neravnovesja potrebno pogledati celostno, zato smo storili korak dalje. Barbara je k sodelovanju povabila dve strokovnjakinji, kateri vsaka na svojem področju poudarjata, da je zdravje proces, za katerega se odločimo zavestno.

Na posebnih štirih spletnih javljanjih, ki jih bo vodila Barbara, na dveh dogodkih pa se ji bosta pridružili zobozdravnica Irma Škoro ter specialistka zakonske in družinske terapije dr. Sara Jerebic, bomo govorili o povezanosti čeljusti in zdravja zob s preostalimi organi, o odnosih in iztrošenosti, o povezanosti medeničnega dna, dojk in obraza ter se dotaknili čuječega dihanja. Pridružite se nam. Ne bo vam žal. Tukaj izveste več in se tudi prijavite na dogodek. Pričnemo TA PETEK.

Povsem brezplačen, kratek program, ki vas bo vzpodbudil, da začnete z vadbo tisti, ki ste do sedaj mogoče več počivali, ali nadaljujete z vadbo tisti, ki ste pridno trenirali do sedaj. Gre za 4-dnevni program brezplačnih vadb, usmerjenih v različne cilje, tako da smo prepričani, da bo zagotovo vsak našel nekaj zase. V 4-dnevnem programu se bo vsak dan, od torka do petka, zgodila ena vadba na prostem ter en prispevek po spletu. Kliknite za več in se prijavite. Mi se veselimo vaše družbe. Pričnemo po velikonočnih praznikih.

Ko smo v januarju pričeli z 12-tedenskim spletnim programom Pot do zdravja, nismo točno vedeli, kaj pričakovati. Z vami smo se pogovarjali in vas nagovarjali, da se nam pridružite, saj tovrstna znanja vsi potrebujemo. “Oh, ni šans. Jaz imam spletnega življenja že v službi zadosti, rajši imam v živo” je bil najpogosteje slišan odgovor. Zato smo se resnično spraševali ali nam bo sploh uspelo, boste vztrajali do konca, vam bo všeč, …..

Po 12 uspešnih tednih smo z rezultatom več kot zadovoljni. Najbolj smo veseli, da ste dokazali, da vedno obstaja pot – če si le nečesa želimo. Tako ste nas poslušali med sprehodom s slušalkami v ušesih, v avtu na poti iz službe, celo v družbi s prijatelji na petek zvečer. Bravooooo! Z željo, da vsi skupaj spoznamo, da je tudi spletno druženje lahko koristno, da je spletna vadba lahko zelo učinkovita, z vami delimo Tatjanino izkušnjo.

“Najprej vama čestitam za tako odlično zasnovan in izpeljan spletni program. Podala sta ogromno, res ogromno informacij in samo upam, da mi bo vsaj kanček tega uspelo ozavestiti in uporabiti v praksi.
Presenečena sem bila, kako malo pravzaprav vem o vsem tem, kar sta predavala. Rada sem v naravi, izredno rada športam (sprehodi, kolo, hribi, smučanje,…), ampak s takim pristopom k vadbi sem se pa srečala šele pred nekaj meseci ( ko sem se udeležila Barbarinih individualnih terapij). Zato je res super, da nam bodo te vsebine ostale na voljo, da se bomo lahko ‘izmojstrili’ v različnih protokolih, ki sta nam jih razložila.
Kaj mi je bilo najbolj všeč? Definitivno mi je bila ena boljših tem tista o gibljivosti , moči in stabilnosti (sploh vadba). Pa čuječnost, vagusno zdravje in limfni sistem.
Kaj pa malo manj? Malo sem bila razočarana po vadbi za mišice medeničnega dna. Ugotovila sem namreč, da je verjetno šibkost tega področja eden glavnih vzrokov mojih bolečin v spodnjem delu hrbta. Amapk vizualizacije mi ne gredo preveč dobro, npr. kako z analnimi mišicami ‘premikati oreh’ po hrbtu navzgor. Zato mi zaenkrat te vrste vaj niso najbolj uspevale. Ampak vaja dela mojstra!
Na koncu lahko samo rečem, da sem vama hvaležna za vse informacije, napotke in nasvete, ki sta mi jih dala skozi celoten program.
Aja, samo še ena misel. Program je bil kar obsežen in večkrat sem pomislila, da bi bil med vsakim sklopom dobrodošel en teden pavze. Torej sreda teorija, petek gibalna vadba, potem pa 1 teden časa, da se nam vse skupaj ‘usede’ v glavo.”
Tatjani (in vsem ostalim) hvala za deljeno mnenje. Le s pomočjo povratnih informacij smo lahko vedno boljši.
Medtem, ko se medicina z zdravjem (tudi prsi) v večini ukvarja simptomatsko, pa mi pogled na zdravje vidimo bolj celostno. Ste vedeli, da so v starodavni medicini dojke, tako kot obraz, uporabljali kot diagnostični aparat, iz katerega so lahko natančno prebrali zdravje notranjih organov in žlez. No, če razumemo, da skozi tako zapleteno in z majhnimi žilami, živci, mlečnimi žlezami in z limfnim tkivom prepleteno strukturo dojk, potujejo tudi štirje pomembni meridijani, potem nam je jasno kako pomembni sta redna skrb in vadba.
Prizadete so sekundarno, torej je za njihovo zdravje ključno skrbeti za nemoten pretok.
Večina žensk se svojih prsih ne dotika, mi pa vas vzpodbujamo, da na tem področju vse ženske postanete bolj intimne. Ob masaži dojk se vzpodbuja limfna cirkulacija, slednja pomaga odpraviti stagnacijo v tkivih in ustvarja bolj harmonično in zdravo področje. Nekako normalno se nam zdi, da smo v področju ram in vratu napeti. A verjemite, da se ta napetost ujame tudi po preostalem telesu. Prsi so povezane s četrto (srčno) čakro, ki predstavlja naša čustva. A vsak stres, tudi čustveni in mentalni, bosta vzpodbudila tudi fizično spremembo.
Skrb za dojke se prične pri življenjskem slogu, zato veljajo priporočila o vsakodnevni aktivnosti, zdravi in redni prehrani, izogibanje alkoholu in nikotinu, skrb za uravnotežen nevrološki sistem, limfni in energetski pretok,….
V sklopu posebnih spletnih javljanj, bomo eno temo posvetili prav povezanosti medeničnega dna, prsi in obraza. Drage gospodične, dame in gospe – vabimo vas, da se nam pridružite ne glede na vašo starost in prepričanje. Vedno je dobro (s)poznati orodja, ki bodo pomagala odpravljati neravnovesja in zmanjševati dejavnike tveganja za razvoj različnih bolezni. Na krajšo delavnico vabljene ne glede na to ali ste v preteklosti obolele za rakom na dojki ali pa želite spoznati kakšnega izmed preventivnih postopkov. (pišite nam, če bi želeli dostop le do izbrane teme in ne celotnega paketa – v tem primeru je cena posamezne delavnice v sklopu posebnih javljanj 20,00 EUR)